Translate

sobota, 10 sierpnia 2013

Tu foto de verano

Tu foto de verano♥
Oryginał                                                                                      Tłumaczenie

En tu mirada se nota y te quiero ver                     W twoim spojrzeniu daje się zauważyć i chcę cię zobaczyć
cuando dos almas se chocan puede suceder         Kiedy dwie duszę wpadną na siebie, może się zdarzyć
llámame pronto que noto que empieza a doler
       Zawołał mnie szybko, bo widzę, że zaczyna boleć
quedo mirando tu foto del verano                          Zostaję patrząc na twoje zdjęcie z lata            
del verano                                                            Z lata

Yo se que tu eres para mi                                     Wiem, że jesteś dla mnie
me siento tan cerca de ti                                        czuję się tak blisko ciebie
abrázame y descubrirás                                         przytul mnie, a odkryjesz,
que con un beso no te iras jamas                          że z pocałunkiem nie odejdziesz nigdy
Yo se que tu eres para mi                                     Wiem, że jesteś dla mnie
me siento tan cerca de ti                                       czuję się tak blisko ciebie
abrázame y descubrirás                                        przytul mnie, a odkryjesz,
que con un beso no te iras jamas                          że z pocałunkiem nie odejdziesz nigdy

Siento que floto y noto que te quiero ver              Czuję, że unoszę się i widzę, że chcę cię zobaczyć
y de un momento a otro puede suceder                i lada moment może się zdarzyć
siento que exploto y noto que empieza a doler      czuje, że eksploduję i widzę, że zaczyna boleć
quedo mirando tu foto del verano                         Zostaję patrząc no twoje letnie zdjęcie
del verano                                                           Letnie

Yo se que tu eres para mi                                   Wiem, że jesteś dla mnie
me siento tan cerca de ti                                     czuję się tak blisko ciebie
abrázame y descubrirás                                      przytul mnie, a odkryjesz,
que con un beso no te iras jamas                        że z pocałunkiem nie odejdziesz nigdy
Yo se que tu eres para mi                                   Wiem, że jesteś dla mnie
me siento tan cerca de ti                                    czuję się tak blisko ciebie
abrázame y descubrirás                                     przytul mnie, a odkryjesz,
que con un beso no te iras jamas                       że z pocałunkiem nie odejdziesz nigdy
 

Uhh, Uhh, Uhh                                                Uhh, Uhh, Uhh
No te iras jamas                                              Nie odejdzie nigdy
Uhh, Uhh, Uhh                                                Uhh, Uhh, Uhh
No te iras jamas                                              Nie odejdzie nigdy

Yo se que tu eres para mi...                            Wiem, że jesteś dla mnie....

Hej, dodałam tłumaczenie i oryginał piosenki "Tu foto de verano" podoba się ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie wszystko co chcecie i myślicie o moich postach!;)

Współtwórcy