Translate

sobota, 17 sierpnia 2013

On beat

hej!

Dziś  dodam filmik i zdięcia tak jak by Studio (ON BEAT ) za kulisami + słowa i tłumaczenie Piosenki On BEAT:

Studio za kulisami:


Zdięcia :




CZYTAJ DALEJ!!!!!!!

ON BEAT:










Tekst:

On beat, on beat
On beat, on beat (x2)

Generación
ROCK AND ROLL
ropa multicolor
SUPERSTAR
creandose para
el mañana

Este lugar es especial 
mucho voy a luchar
Todos veran,
el a escena 
yo voy a BRILLAR

Si tu tambien 
tu sientes asi...

Pierdel control
Muevete ON BEAT

ON BEAT -ON BEAT 
somos genercion 

ON BEAT - ON BEAT 
vivo mi vida asi 

ON BEAT -ON BEAT 
somos genercion 

ON BEAT - ON BEAT 
oye mi corazón latir 

Pierde el control
Muevete ON BEAT

Ya sea cantar o bailar
Nada nos va a parar 
TODOS AQUI
tenemos sueños por 
cumplir

Siempre en accion 
y con pasion 
Piso con decision 

ON BEAT 
siente el ritmo 
encendido en mi 

Si tu tambien 
te sientes asi...

Pierde el control
Muevete ON BEAT

ON BEAT -ON BEAT 
somos genercion 

ON BEAT - ON BEAT 
vivo mi vida asi 

ON BEAT -ON BEAT 
somos genercion 

ON BEAT - ON BEAT 
oye mi corazón latir 

Pierde el control
Muevete ON BEAt

Generacion
ROCK AND ROLL
preparenos los dos 
escuchen mi FLOW

y si mi alma respir
ON BEAT 
se que nunca
escuchaste 
ALGO SI

Son mi notas 
Este es mi compas

Creo un ritmo 
de un suspiro
Camino mi destino 

ON BEAT 
mi vida vivo 

Si tu tambien 
te sientes asi...

Pierde el control
Muevete ON BEAT

ON BEAT -ON BEAT 
somos genercion 

ON BEAT - ON BEAT 
vivo mi vida asi 

ON BEAT -ON BEAT 
somos genercion 

ON BEAT - ON BEAT 
oye mi corazón latir 

ON BEAT




Tłumaczenie:

W rytmie, w rytmie
W rytmie, w rytmie (x2)

Pokolenie
Rock and Roll'a
kolorowe ubrania
supergwiazdy
tworzone na potrzeby
jutra

To miejsce jest szczególne
mocno będę walczył
Wszystcy zobaczą,
na scenie
Będę błyszczeć

Jeśli ty również
tak się czujesz...

Starć kontrolę
Ruszaj się w rytmie

W rytmie - w rytmie
jesteśmy pokoleniem

W rytmie - w rytmie
żyję moim życiem w ten sposób

W rytmie - w rytmie
jesteśmy pokoleniem

W rytmie - w rytmie
posłuchaj, moje serce bije

Starć kontrolę
Ruszają się w rytmie

Czy śpiewać lub tańczyć
Nic nas nie zatrzyma
Wszystcy tutaj
mamy marzenia do
spełnienia

Zawsze w akcji
i z pasją
Stąpam że zdecydowaniem

W rytmie
Czuję ten rytm
Rozpalający się we mnie

Jeśli ty również
tak się czujesz...

Starć kontrolę
Ruszaj się w rytmie

W rytmie - w rytmie
jesteśmy pokoleniem

W rytmie - w rytmie
żyję moim życiem w ten sposób

W rytmie - w rytmie
jesteśmy pokoleniem

W rytmie - w rytmie
posłuchaj, moje serce bije

Starć kontrolę
Ruszaj się w rytmie

Pokolenie
Rock and Roll'a
Przygotowani obaj
Słuchają mojego przekazu

i jeśli moja dusza oddycha
W rytmie
wiem, że nigdy nie 
Uslyszysz
Czegoś takiego

Są moimi notatkami
To jest mój rytm

Wierzę w jeden rytm
Od jednego westchnienia
Droga, moje przeznaczenie

W rytmie
Żyję moim życiem w taki sposób

Jeśli ty również
tak się czujesz...

Starć kontrolę
Ruszaj się w rytmie

W rytmie - w rytmie
jesteśmy pokoleniem

W rytmie - w rytmie
żyję moim życiem w ten sposób

W rytmie - w rytmie
jesteśmy pokoleniem

W rytmie - w rytmie
posłuchaj, moje serce bije

W rytmie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie wszystko co chcecie i myślicie o moich postach!;)

Współtwórcy