Translate

wtorek, 13 sierpnia 2013

Martina u Susane

Cześć!

Znalazłam rozmowe Susane z Martiną i postanowiłam ja przetłumaczyć oraz caly filmik z wywiadu i występu Martiny:

Susan:Martina, jesteś bardzo młodą artystką, masz dopiero 16 lat aż już podbiłaś serca dzieci i nastolatek. W tak krótkim czasie zdobyłaś dwie nagrody Martin Fierro, a zagrałaś tylko w telenoweli "Violetta" emitowanej na Disney Channel.

Martina: Kiedy byłam małą dziewczynką marzyłam, aby być gwiazdą.

Susan: A jak dostałaś się do Violetty?

Martina: Nigdy nie sądziłam ,ze uda mi się dostać do tego serialu, że będę śpiewać, tańczyć . Poszłam na casting, a kiedy się dostałam moja mama zaczęła płakać ze szczęścia i ja po chwili również się rozpłakałam. To była dla mnie ogromna zmiana w życiu. Musiałam wstrzymać naukę w szkołę, od tej pory pozostała mi nauka tylko na odległość ( drogą elektroniczną).  Nie mam chłopaka, jestem wolna-dodała żartobliwie.



Filmik:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie wszystko co chcecie i myślicie o moich postach!;)

Współtwórcy