Translate

środa, 14 sierpnia 2013

Wywiad z Lodo

Hej!

Znalazłam bardzo fajny wywiad z Lodo Comello (Francesca).Wywiad jest strasznie długi ale bardzo fajny.Zachęcam do przeczytania go.

Lodovica Comello,graFrancesca we Violetta znajduje się we Włoszech, w San Daniele. wraca z Buenos Aires, gdzie nagrał 80 odcinków drugiej serii. Wkrótce musical również w Europie, przeczytaj wywiad ..

Powołanie, wczoraj rano na Piazza San Daniele, "Lodo" prezentowana jest na czas. Studded sneakers, czarne spodnie i jean kurtka przedarł przez t-shirt. Położył dwudziestoletnia jak wielu innych, że wychodzi z domu w pośpiechu, bez owijania w bawełnę zbyt dużo przed lustrem.





Twoja miłość do show wraca do dzieciństwa ...

Zacząłem z tańca do siedmiu lat w szkole Lucia Mojżesza, a następnie do ośmiu Objąłem na gitarze przed klasycznym jeden, potem elektryczne jeden, przyjazd w końcu w ręce, która jest moją wielką miłością.

Co do słuchania muzyki?

Odpręż mnie, sprawia, że czuję się dobrze, kiedy śpiewam czuję się chroniona, ciche.

Komponujesz?. Jest coś w szufladzie?

Tak, jest i mam nadzieję, że do publicznej wiadomości dzień nie jest zbyt daleko.

Czy ktoś słyszy, że?

Dzięki mojego menedżera, Mediolan latem ubiegłego roku było pierwsze podejście do świata nagrywania. Rzeczy, które lubiliśmy są proponowane.

Jest już coś konkretnego?

Tak i nie. Powiedzmy, że czekam do końca z Violetta i na pewno usłyszysz o mnie więcej, poza serii ...



CZYTAJ DALEJ!!!!!
O Violetta ...

Teraz idą przez pierwsze 20 odcinków, to zostawimy cię z "ustami" na "powrót do szkoły" podczas programowania pracy do stycznia, lutego. Odcinki są w całym 80.

Będzie 3 seria Violetty?

Pogłoski o tym mówić, ale nic nie potwierdza.

Strzelanie skończonych, jakie są programy krótkoterminowe? W najbliższej przyszłości nieco "promocji. Przed przystąpieniem do Madrytu, potem do Mediolanu, a następnie debiut na żywo wyniki Violetta będziemy trzymać dwa i pół miesięcy ustalonych w Buenos Aires Gran Rex, teatru duże i prestiżowe, a następnie skręcamy Ameryka Łacińska, a może - miejmy nadzieję - "Europa.

Lepiej ciack lub etap?

Nie ma to jak na scenie. Uzyskać opinię z publicznej Live jest bardzo satysfakcjonujące. Dla mnie to jest łatwiejsze wtedy będzie, że jestem przyzwyczajony do małych wykonać. Choć aparat trzeba było "oswoić" ...

Minęło prawie dwa miesiące szkolenia przed filmowanie 0 Numer odcinka. Przyzwyczajeni do przesady teatru, dyrektorzy musiałem zmienić.

Twój typowy dzień?

Pobudka o 6 rano, śniadanie o 7 rano i pozostawić na badaniach, które są około godziny od gdzie mieszkam. Przybył (po długiej sesji makijażu i peruki, które pada z powrotem, oczy młodej publiczności, w roli nastolatka) zaczniemy strzelać. One trwać około 10 godzin dziennie z przerwą na lunch w 45 minut. Wieczorem powrót i studiować scenariusz do następnego dnia.

Brak domu czujesz?

W tym roku bardziej niż kiedykolwiek. Znając już wszystkie, miasto i jego rytm, miałem więcej czasu na myślenie i zdarzyło mi się mieć chwile zwątpienia.

Na szczęście, po prostu zalogować się do Skype, aby zobaczyć i usłyszeć mama i tata. Kto jest bardziej spostrzegawczy?

Nom. Nawet pilot steruje moją rutynę i upewnić się, że nie przegapisz niczego. Ham (San Daniele oczywiście) w zestawie. I na to nie poradzę, tak, że jak tylko wysyłałem nawet krojone na tackach. W tych dniach mam zamiar odbijać.

Menu?

Różowe plasterki w ilości, tak dużo makaronu i kawy, które kosztowało mnie kilka kilogramów więcej, i niebezpieczeństwo dobroduszny nagany w kostium na powrocie do Argentyny ... Wezmę ryzyko!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie wszystko co chcecie i myślicie o moich postach!;)

Współtwórcy