Translate

niedziela, 25 sierpnia 2013

Ciekawostki Jorge Blanco

Znalazłam skan z gazety o Jorge Blanco , więc przetłumaczyłam ciekawostki o nim:




Ciekawostki:

1. Stał stał się znany w wieku 15 lat, kiedy to zagrał w argentyńskim HSM
2. Jest trochę roztargniony.
3. Ma inne nazwisko. Po "Blanco" jest "Güereña". 
4. Jego ulubiony owoc to mango.
5. Gra w: piłkę nożną, koszykówkę & squash'a.
6. Tak jak Leon jest romantykiem.
7. Nazwa fanów: Jorgistas

To, co lubi:

1.grać na pianinie.
2. Lubi serial "Once Upon a Time" . 
(Na bohaterów bajek dla dzieci zostaje rzucona klątwa. Przeniesieni do miasteczka Storybrook prowadzą normalne życie nie pamiętając tego kim są. Uratować ich może tylko córka Śnieżki - Emma.)
3. Jest fanem Bruno Mars'a.

Przyjaciele:

- Diego Topa 
- Diego Dominguez 
- Dani Martins 
- Ruggero Pasquarelli 
- Zuly Cano
- Lodovica Comello
- Stephie Camarena 
- Mariana Magana 
- Rock Bones 



5 komentarzy:

  1. kocham jorge Blanco jest najlepszy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stronka ale przydały by sie informacje takie jak np: gdzie i kiedy sie urodził czy ma rodzeństwo kim są jego rodzice itp. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubie grać na pianinie i też moim ulubionym owocem jest mango! A tak poza tym Jorge Blanco jest piekny i slodki :3 Szkoda ze ma dziewczyne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham go!!! kochałam chocham i zawsze bede go kochac <3 on jest wyjatkowy jedyny taki :* a to ze ma dziewczyne mozemy to zmienic! ;) jezeli chcecie bo ja bardzo kto chce niech pisze do mnie na twitterze : @TiniiJorge1

    OdpowiedzUsuń
  5. a przyjaźni ię w życiu osobistym z Martiną ?

    OdpowiedzUsuń

Piszcie wszystko co chcecie i myślicie o moich postach!;)

Współtwórcy