Translate

środa, 7 sierpnia 2013

Prawda o roli Tomasa Heridy + Info o Twitterze Pabla

Hej, znalazłam wiadomości co do roli Tomasa Heridy którą gra Pablo Espinosa
Tak naprawdę Tomas jest rolą drugoplanową ponieważ.
1. Gdy jest np. Kids Choice Awards Mexico to tam było głosowanie na "najlepszy aktor drugoplanowy" w którym było zdj. Pabla że gra jako Tomasa.
2. Znalazłam na hiszpańskich stronach wywiad z reżyserem "Violetty" powiedział że:
Na samym początku serialu wydaję się że Violetta i Tomas to idealna, główna para serialu, ale jest inaczej Tomas jest po to żeby związek pomiędzy Violettą a Leónem nie była taka prosta.

W drugim sezonie co miało się dziać z tą rolą.
Tomas miał grać chłopaka Ludmiły i jednocześnie psuć relacje Leona z Violettą
(Lara nie miało być, ale jeśli Pablo zrezygnował z tej roli to ona jest jakby za niego)
W dodatku Pablo Espinosa nie posiada twittera pisze tu: " Nie mam twittera, twittery "Pablo Espinosa" są fałszywe.

3 komentarze:

  1. dzieki, myślałam że mam oficjalnego twittera Pabla :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za kłamstwa . Pablo ma Twittera [ potwierdzonego znaczkiem ]
      i :
      1. Tomas miał być z Violettą na koniec a to León miał sprawiać Violettcie zazdrość z Larą .
      Więc takie bzdury x d
      BYLO TO W OFICJALNYM MAGAZYNIE -.-

      Usuń
  2. To raczej odwrotnie bo Leon jest osobą , która ma zadanie przeszkodzić Tomasowi i Violi ;) Jak się ogląda film z zamkniętymi oczami to tak jest :))

    OdpowiedzUsuń

Piszcie wszystko co chcecie i myślicie o moich postach!;)

Współtwórcy