Translate

czwartek, 1 sierpnia 2013

Fajny gadzet!

To już ostatni post dziś , na koniec chciałam wam powiedzieć o fajnym gadzecie z serialu violetta .Mam na myśli kosmetyczne saszetki z Violetta (Cosmetix Card) ,właśnie ostatnio sobie zamówiłam taką jedną i jestem z niej bardzo zadowolona (moja zawiera różne kolory błyszczyków),ale mogą też być cienie do powiek ,albo to i to.Saszetki są dostępne na polskiej stronie i kosztują 19.99+koszt wysylki,można tez kupić na allegro.Moja saszetka jest z Maxim i Jade ,ponieważ są one wysyłane losowo, dołączona jest również kartka z innymi gadzetami z serialu.Poniżej wrzuce kilka zdięć mojej saszetki i linki do stron na której moża je kupić.DOBRANOC!







Kliknij Tutaj! Kidsfunshop

Kliknij Tutaj!Allegro



2 komentarze:

Piszcie wszystko co chcecie i myślicie o moich postach!;)

Współtwórcy